KMS-Systeem

Meijermax beschikt over een ultra modern KMS (Kleding Management Systeem). Ons KMS beschikt over drie portals één voor ons als bedrijfskleding leverancier, één voor uw als klant/inkoper/directie en een portal voor de drager/werknemer. Op deze manier is de werking zeer eenvoudig en overzichtelijk. Hieronder bevinden zich alle voordelen op een rijtje!. Mocht u interesse of vragen hebben over ons KMS systeem, neem dan contact op met ons.

  • Persoonlijk budget

Met het KMS systeem zorgt Meijermax voor ontzorging. Elke drager in het KMS krijgt een budget welke eventueel automatisch kan worden opgewaardeerd.

  • Kledingpakketten

Wij stellen samen met u het kledingpakket vast per afdeling of team. Dit zorgt ervoor dat u éénheid en overzicht houdt in uw bedrijfskleding.

  • Persoonsgebonden producten

Elke drager kan afzonderlijk een eigen kleding inzien en zeer eenvoudig bestellen. De producten kunnen afgestemd worden per medewerker.

  • Betalen met IDEAL

Heeft een drager niet voldoende budget dan bestaat er binnen het KMS de mogelijkheid dat een drager het restant van de kosten zelf kan bij betalen.

  • Eigen Lay-out

U wilt vanzelfsprekend dat uw medewerkers uw bestel omgeving herkennen. Wij zorgen ervoor dat bijvoorbeeld uw eigen logo in het KMS wordt geïmplementeerd.

  • Werknemers toevoegen

U kunt zelf via uw eigen inlogportal werknemers/dragers toevoegen wijzigen of verwijderen. Tevens bestaat er een mogelijkheid om via Excel een import te draaien.

Vragen? Neem contact op!

Heeft u nog vragen? Of is er iets nog niet helemaal duidelijk?
Neem dan gerust contact met ons op via onderstaand formulier of bel ons!

Retentieweg 20a  |  7572 PH Oldenzaal  |  Telefoon: (0)541 – 519 713  |  Mobiel: (0)6 – 30041960  |  E-mail: info@meijermax.nl