KMS-Systeem
Meijermax beschikt over een ultra modern KMS (Kleding Management Systeem). Ons KMS beschikt over drie portals één voor ons als bedrijfskleding leverancier, één voor uw als klant/inkoper/directie en een portal voor de drager/werknemer. Op deze manier is de werking zeer eenvoudig en overzichtelijk. Hieronder bevinden zich alle voordelen op een rijtje!. Mocht u interesse of vragen hebben over ons KMS systeem, neem dan contact op met ons.
- Persoonlijk budget
Met het KMS systeem zorgt Meijermax voor ontzorging. Elke drager in het KMS krijgt een budget welke eventueel automatisch kan worden opgewaardeerd.
- Kledingpakketten
Wij stellen samen met u het kledingpakket vast per afdeling of team. Dit zorgt ervoor dat u éénheid en overzicht houdt in uw bedrijfskleding.
- Persoonsgebonden producten
Elke drager kan afzonderlijk een eigen kleding inzien en zeer eenvoudig bestellen. De producten kunnen afgestemd worden per medewerker.
- Betalen met IDEAL
Heeft een drager niet voldoende budget dan bestaat er binnen het KMS de mogelijkheid dat een drager het restant van de kosten zelf kan bij betalen.
- Eigen Lay-out
U wilt vanzelfsprekend dat uw medewerkers uw bestel omgeving herkennen. Wij zorgen ervoor dat bijvoorbeeld uw eigen logo in het KMS wordt geïmplementeerd.
- Werknemers toevoegen
U kunt zelf via uw eigen inlogportal werknemers/dragers toevoegen wijzigen of verwijderen. Tevens bestaat er een mogelijkheid om via Excel een import te draaien.
Vragen? Neem contact op!
Heeft u nog vragen? Of is er iets nog niet helemaal duidelijk?
Neem dan gerust contact met ons op via onderstaand formulier of bel ons!
Retentieweg 20a | 7572 PH Oldenzaal | Telefoon: (0)541 – 519 713 | Mobiel: (0)6 – 30041960 | E-mail: info@meijermax.nl